Wedstrijdschema
Wanneer en waar speelt NBA?
Dé basketbalvereniging van Amsterdam-Noord! Wij streven ernaar een veilige, gezellige en familiaire basketbalclub voor iedereen te zijn. Bij ons leer je de fundamentals van basketbal, maar ook essentiële levenslessen, zoals respect, samenwerking, doorzettings- en incasseringsvermogen en grenzen stellen én verleggen. Meer weten?
WHAT A PERFECT ENDING!!!
🏀 Zaterdag 20 juni
🏀 Sporthal De Weeren
🏀 Eindfeest Northside Ballers
In Amsterdam Noord zijn we van mening dat je iets goeds altijd nog beter moet afsluiten. Seizoen 2025-2026 had wat downs, maar de ups waren gelukkig in de meerderheid en op deze dag gingen we met zijn allen het seizoen uitluiden.
We begonnen met het teamtoernooi waarin al onze nieuwe teams van aankomend seizoen het tegen elkaar opnamen. Er werden mooie games gespeeld, broederschap en gezelligheid waren de grote winnaars. Boven in de kantine waren de nodige lekkernijen te vinden, maar ook de PS5 stond aan om de NBA2K-partijtjes te bespelen.
Het teamtoernooi werd halverwege onderbroken om de cheerleader-dames van @datschool aan het werk te zien. De meiden zetten een hele toffe show neer waarna de jaarlijkse prijzen werden uitgereikt. Elke team ontving zijn/haar MVP, MIP en ROTY en onze kampioenen (Dames 1, u14-2, u14-1, u12-2 en u12-1) ontvingen ook nog hun medailles en hun kampioenschapsbeker. De voortzetting van het teamtoernooi bracht bij de afronding onze u12-1 als kampioen. De spelers ontvingen een prachtig exemplaar van het WE THE NORHTSIDE T-shirt, gefeliciteerd. Een prachtige afsluiter.
In de avond gingen onze coaches, trainers, commissie- en bestuursleden door met de eind-BBQ. De BBQ werd als vanouds verzorgd door de toppers van @puurkaddour , heerlijk! Ook heerlijk was het altijd hemels lekkere ijs van @ijspraktijk . In de tussentijd keken we met zijn allen naar de prima overwinning van ons Oranje, dank @easy2rent voor het scherm. Tijdens de rust werden de coachprijzen uitgereikt: twee coaches wonnen de Rookie COTY, namelijk Coach Steph en Coach Ric. De COTY ging zeer verdiend naar onze Coach Boaz.
Een gezellig, smakelijk en fantastisch sluitstuk van het seizoen met de Northside-familie. Dank aan iedereen die iets of meer dan iets heeft betekend tijdens seizoen 2025-2026. Volgend seizoen gaan we wederom mooiere stappen zetten om het basketbal nog beter op de kaart te zetten in Noord Gestoord. Let’s go Northside! ❤️🏀
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited
Het hart van een vader is het meesterstuk van de natuur. - Antoine-François Prévost
Shout out aan alle fantastische vaders!
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited
Onze meiden van de v14 en de v12 gingen naar NDSM voor de 3x3 WT. Veel basketbal, gezelligheid en giechelen! 😂😍
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited
Wedstrijddagen voorbij? Niet voor ons! 🌟
Weekend highlights vol basketbal:
✨ U22 deed mee aan een toernooi in Bladel. Daarnaast won @ak._.omar de dunk wedstrijd🔥 👑
✨ Onze meisjes deden mee aan een 3x3 toernooi in Amsterdam-Zuidoost⛹️♀️💪
✨De U12-kids gaan los op het Quinten Post camp en onze Birk won een NBA-shirt van @quintenpost_ zelf! 🎽
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord unlimitedlimited
Aan alle geslaagden: van harte gefeliciteerd!! Spring een gat in de lucht en ga een feestje vieren met je geliefden, dik verdiend!! 🥳🥳
Moet je herkansen? You got this, want ook in overtime heb je alle kans om de game te winnen! Geef nog even alles wat je hebt en het komt goed 💪💪
Ben je gezakt? Het is niet anders. Accepteer het, recht je rug en ga strijden voor de volgende kans. Geen ups in het leven zonder de downs. Jij gaat er komen! 👊👊
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited
Er zit muziek in Northside🎶🏀‼️
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited
JT, de Wemby van Noord Gestoord?
Nee, The Alien eerder de JT van San Antonio 😜😜
Vandaag werd bekend dat onze John-Thomas is geselecteerd voor het Nederlands team U15!!! @johnnth0mass, van harte gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal, het is je enorm gegund 💪
Je hebt sinds de u12 keihard gewerkt om steeds een betere basketballer te worden en dat is je gelukt. Vele Northside-coaches hebben je daarin ondersteund in De Weeren en je stond er altijd voor open om nóg meer te leren. Dit is het resultaat en dat is geweldig 💯
Op 20 en 21 juni zul je wederom een oranje tenue aantrekken. Op dat tenue zal deze keer geen Northside maar NEDERLAND staan!! Heel Northside is megatrots op je en staat achter je ❤️🏀
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited
IT`S A WRAP!!!
HET COMBI-TOERNOOI VAN FLYING OOST, AMSTERDAM WARRIORS EN NORTHSIDE BALLERS WAS EEN PARELTJE!
Drie dagen lang combineerden Flying Oost, Amsterdam Warriors en Northside Ballers het nuttige met het aangename. Op vrijdagavond was er een leerzame coaches-clinic onder leiding van Coach Roberto en Coach KC. Op zaterdagmiddag speelden onze meiden onder begeleiding van @jacobineklerx hun toernooitje en vanmiddag waren onze boys aan de beurt. We begonnen het zondag-gebeuren met een gezamenlijke warming-up onder leiding van @lion_nwankwo
Na het opwarmen van de spieren gingen de teams uiteen en werden de poulegames gespeeld. Leuke potjes basketbal, vanzelfsprekend met een scherp randje omdat iedereen wilde winnen, maar overal zeer sportief en vermakelijk. Al onze drie verenigingen pakten uiteindelijk een prijs in de drie verschillende leeftijdscategorieën.
Een prachtige verbroedering van drie mooie Amsterdamse volksclubs met een schitterend resultaat! Dit combi-toernooi is het begin van misschien iets heel moois. Heel hartelijk dank aan alle deelnemers en in het bijzonder veel dank aan alle mensen die dit toernooi mogelijk hebben gemaakt.
Deze gaat in ieder geval de boeken in! 🏀❤️
Dag 1 van start van het gezamenlijke toernooi van @flyingoost, @amsterdamwarriors.stichting en Northside Ballers!
De aftrap was van de master minds van het basketbal, Coach Roberto en Coach KC. De coaches clinic was leerzaam, interactief en vol met bruikbare tools. De aanwezige coaches van alledrie de clubs stelden de nodige vragen, deelden hun ervaringen en vergaarden nieuwe kennis. Een kennissessie die naar veel meer smaakt! 🤩
Up to Saturday! 🏀
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited
Onze Dames 1 hadden dan wel de competitie glansrijk gewonnen, maar het was een lang en zwaar seizoen geweest. In the end was het dus hoog tijd voor onze kampioensvrouwen om te chillen in optima forma. Yanay en Esmée hadden het uitje geregeld en het werd... curling en karaoke! In het van origine Schotse ijsspel (in dit geval zonder ijs) werden onze meiden verdeeld in verschillende groepen. De manke pootjes versloegen alle curlie-teams met of zonder krullen en wonnen daarmee het curlen. Daarna werden de nodige meezingers afgespeeld die luidkeels werden bezongen. Altijd leuk om te zien dat sommige van onze ladies niet alleen kunnen basketballen maar ook de tonen weten te raken. Heerlijk gezellig gelachen, gegeten en gedronken samen. Een prachtige afsluiter voor dit fantastische team!
De supersonische strijders van onze u16-3 sloten vandaag een uitstekend seizoen gezamenlijk af met hoe kan het ook anders basketbal! Op het NDSM-werf kwam het team en de ouders voor een laatste keer bijeen om het seizoen de revue te laten passeren, een balletje te gooien en wat slices pizza naar binnen te werken. Deze toppers hebben het zeer goed gedaan: deze ploeg met karakter, vechtlust en wilskracht zal niet snel vergeten worden ❤️
U12, U14 en U16 check de link in onze bio voor meer informatie en inschrijvingen!
#northsideballers #northsideballers020 #noordgestoord #amsterdamnoord #unlimitedlimited